Lato to czas imprez na świeżym powietrzu. Lokalne wydarzenia przybierają wówczas przeróżne formy. Nie brakuje festynów, pikników czy też kin plenerowych. Każda taka okazja sprzyja również prowadzeniu działań marketingowych. Przedsiębiorcy mają szansę pójść tropem swoich klientów i spróbować dotrzeć do nich w okolicznościach budzących same pozytywne skojarzenia. W tym celu można przygotować autorskie przedsięwzięcie albo stworzyć własną strefę w ramach istniejących inicjatyw. Sprawdź, jak wykorzystać dogodne warunki atmosferyczne i zabrać się za realizację takiego projektu.
Strefa relaksu z leżakami plażowymi jako nowoczesna forma promocji
Tradycyjne formy promocji często opierają się na krótkim, acz intensywnym kontakcie z potencjalnym klientem. Strefa relaksu działa zupełnie inaczej. Podczas upalnych dni przyciąga ona osoby poszukujące komfortowej przestrzeni do wypoczynku. Czas spędzany w takim miejscu upływa pod znakiem uśmiechu i beztroski. Powstaje pozytywna aura, a jej częścią może stać się Twoja marka.
Korzyści wizerunkowe są nieocenione. Firma stojąca za takimi wydarzeniami wydaje się nowoczesna, przyjazna i świadoma potrzeb swoich klientów. Co więcej, nie jest to nachalny rodzaj reklamy. To bardzo naturalna forma interakcji, która może trwać nawet kilka godzin.
Leżak reklamowy z własnym nadrukiem i nie tylko – obowiązkowe elementy wyposażenia
Aby zrealizować postawione cele wizerunkowe, należy zadbać o wiele czynników. Fundamentalną kwestią jest jednak odpowiednie wyposażenie. Wygodny leżak reklamowy z drewna bukowego, miękka poduszka, hamak i paletowe siedziska z kocami stworzą nieformalną atmosferę zachęcającą do wypoczynku. Kluczowe znaczenie ma również zapewnienie schronienia przed deszczem i promieniowaniem UV. Jak znalazł będą zatem parasole, namioty czy też eleganckie baldachimy. Profesjonalna firma zadba o trwałość nadruku. Dzięki temu elementy identyfikacji firmowej na długo pozostaną w nienagannym stanie.
Do utrwalenia świadomości marki świetnie sprawdzą się windery reklamowe. Są to tkaniny poliestrowe rozciągnięte na niedużym maszcie. Podobną funkcję mogą spełniać flagi reklamowe. Każdy z tych elementów będzie stanowić potencjalne tło zdjęć umieszczanych w mediach społecznościowych. W rezultacie zyskasz dodatkową ekspozycję, realizowaną w oddolny i bardzo spontaniczny sposób.
Warto przygotować też drobne gadżety, które przedłużą kontakt z marką już po zakończeniu imprezy. Taką rolę mogę odebrać opaski na rękę, torby bawełniane oraz inne praktyczne akcesoria.
Leżak reklamowy i akcesoria wypoczynkowe, czyli jak nienachalnie zaprezentować markę?
Sztuka skutecznego marketingu w strefie relaksu polega na subtelności. Nadmiar akcentów firmowych może przytłaczać. Nie należy zatem nadawać im pierwszoplanowej roli. Powinny pozostać dodatkiem do poszczególnych atrakcji. Ponadto wszystkie elementy muszą zachować spójność z identyfikacją wizualną marki.
Nie ograniczaj się też jedynie do pokazania swojego logo i nazwy. Spróbuj wykorzystać przestrzeń do przedstawienia misji i wartości swojej firmy. Świetnym rozwiązaniem będzie ułożenie chwytliwego sloganu albo rozmieszczenie kodów QR prowadzących do strony internetowej. Warto też zachęcić do używania specjalnego hashtaga w mediach społecznościowych. W ten sposób możesz trwale zapisać się w świadomości uczestników.
Leżaczki w służbie marketingu
Umiejętnie przygotowana strefa relaksu może okazać się swoistym reklamowym samograjem. Uczestnicy z własnej woli pomogą w promocji Twojej marki, o ile zapewnisz im odpowiednią przestrzeń i warunki. Warto zatem przyłożyć się do stworzenia atrakcyjnej i funkcjonalnej aranżacji.